Re: karty sieciowe w VMware

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 10:55:35 MET

universis napisał(a):

> Mam trochę leciwą wersję VMware - 3.2.0 build 2230, a jako desktop pracuje
> XP z SP1. Udało mie sie zainstalować Linuxa ( NND) w VMware i uruchomić.
> Kłopot mój polega na tym że NND nie widzi kompletnie żadnej karty sieciowej.
> Próbowalem zmieniać sterowniki kartom w menagerze urządzen - i kartom
> "VMware Virtual Ethernet Adapter" podpiąłem sterowniki od 3c905B, ale nie
> uzyskalem nic poza "żółtymi" kropami obok ikonki karty sieciowej. Ograniczona

Wirtualna sieciówka w VMWare to nie jest 3com, tylko zgodna z AMD PCNET
(przynajmniej u mnie na wersji 4 VMWare Workstation).
Sterownik zmieniasz z poziomu klienta (Linuksa), nie hosta (Windows).
I upewnij się w konfiguracji maszyny wirtualnej, czy emulowana sieciówka jest
włączona.

--
Dominik (& kąpany)