karty sieciowe w VMware

Autor: universis <universisWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 17:43:15 MET

Chcę symulować zachowanie się Linuxa , zanim określone zmiany wprowadzę
ne rzeczywiście pracujący system.
Mam trochę leciwą wersję VMware - 3.2.0 build 2230, a jako desktop pracuje
XP z SP1. Udało mie sie zainstalować Linuxa ( NND) w VMware i uruchomić.
Kłopot mój polega na tym że NND nie widzi kompletnie żadnej karty sieciowej.
Próbowalem zmieniać sterowniki kartom w menagerze urządzen - i kartom
"VMware Virtual Ethernet Adapter" podpiąłem sterowniki od 3c905B, ale nie
uzyskalem nic poza "żółtymi" kropami obok ikonki karty sieciowej. Ograniczona
tylko znajomość języka angielskiego nie pozwala mi na zrozumienie help'a w
VMware - przoszę więc grupowiczów o pomoc w temacie.