Re: XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Jacek <jpatka_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 08:44:51 MET

Witam!
> "Wystapil blad podczas synchronizowania danych przez system
> windows z time.windows.com. Ze wzgledow bezpieczenstwa system windows nie
> moze przeprowadzic synchronizacji z serwerem z POWODU NIEDOPASOWANIA DATY.
> PPOPRAW DATE I PONOW PROBE."

Najprawdopodobniej jesteś w dacie na kompie za bardzo do przodu lub do tyłu
np.: masz rok 2007 lub coś w tym stylu. Sprawdź w ustawieniach. kiedyś po
instalacji zostawiłem rok 2003 i tez mnie taki komunikat zadziwiał swoją
treścią. Te mechanizm synchronizacji nie działa na zbyt duże odległości.
Szczególnie jak do najbliższej gwiazdy jest kilka lat świetlnych.
Jacek