XP i synchronziacja czasu :)

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 08:27:33 MET

Ostatnio na jednym z kompow z XP podjalem probe automatycznej synchronziacji
czasu. Zegarek sie rozjechal a on sam z siebie robi chyba raz na tydzien, to
kliknalem mu "aktualizuj teraz". No i otrzymalem komunikat ktory pokazuje co
potrafi Ms : "Wystapil blad podczas synchronizowania danych przez system
windows z time.windows.com. Ze wzgledow bezpieczenstwa system windows nie
moze przeprowadzic synchronizacji z serwerem z POWODU NIEDOPASOWANIA DATY.
PPOPRAW DATE I PONOW PROBE."
Mam rozumiec ze mam poprawic date, a jak juz ja dobrze ustawie, to windows
stweirdzi ze juz nie musi synchronizowac bo mam dobrze - na tym polega
automatyczne synchronizowanie czasu w MS :)

Fantom