Dziwne zachowanie komputerów z XP w AD

Autor: R <r_at_fake.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 09:27:59 MET

Witajcie!
Ostatnio zauważyłem, że po wprowadzeniu zmian w GPO (_tylko_ dodałem
wygaszacz ekarnu) klienci domeny mają poważny problem z zalowowaniem się.
Po wpisaniu loginu i hasła kolejno:
1) na ok 15 sekund zamiera ekran logowania (staje się nieaktywny)
2) na ok 5 minut pojawia się komunikat "Trwa ładowanie ustawień komputera"

DNSy oczywiście są skierowane na kontroler AD, sieć też raczej jest ok,
bo klienci są podłączeni do kontrolera przez magistralę 1Gbit.

Gdzie mogę doszukiwać się przyczyny takiego zachowania, ktoś z Was
spotkał się z czymś takim?

Pozdrawiam
R.