VPN zdalny

Autor: jacek <jamu75_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 09:04:00 MET

Mam router i skonfigurowany VPN na nim. Jako gate zdalny jedt dynamiczny.
Rodzaj IP zdalne dynamiczne. Chciałbym teraz poprzez połaczenie internetowe
np z tp. na laptopie połaczyc go poprzez VPN z moja siecia w firmie. Tworze
w win xp połaczenie z siecia w pracy. wprowadzam poczatkowy klucz . i nic
sie nie dzieje. czy tego typu połaczenie jest możliwe ? co robie żle ? we
własciwościach tego połaczenia jaki musi być adres IP czy ten sam co
połaczenia internetowego czy jakiś z puli adresów prywatnych ? Siedze nad
tym od dłuższego czasu i nic mi nie wychodzi . za wszelkie uwagi bede bardzo
wdzieczny.

pozdrawiam