Re: Problem z kartą sieciową Realtek rtl8139 ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 22:10:21 MET

In news:1164742031.813380.9420@l39g2000cwd.googlegroups.com ,
*domino[K.P.K.P.]* wrote:
> Próbowałem też na innym kablu i na innym gniazdku do sieci.
> Niestety żadnej różnicy. To winna gdzieś w moim sprzęcie :(

A jak już się połączy ktoś z tobą, to próbuj w jedną i w drugą
przesłać jakiś wiekszy plik, i zmierz czas. Bo możliwe, że
sprzętowo gra, a problem w systemie. Własnie, systemy, macie
w tej sieci pewnie różne, mówiłeś samba, czy SMB? różne Windowsy?
Udostępniane, zamapowane zasoby, drukarki, na różnych OS.
Inni też tak mają? z jakich systemów na jakie jest problem.
Może miesza obecność wi-fi.

A jakiś administrator w tej sieci jest? popytaj, a jak nie idź
do Glappo, i poprzeglądaj: http://www.banita.pl/konf/smb.html

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)