Re: migracja z OE6 na WindowsMail

Autor: B.G <b0ggac.usunto_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 15:53:44 MET

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
news:s2ghke.fcl.ln@kwinto.prv...

> Pewne rzeczy faktycznie ulepszono, ale sporo popsuto.

Ja narazie po wstepnej konfiguracji jeszcze nie moge sie do tego odniesc, no
ale czas pokaze co mi wyjdzie na '+' co na '-'.
Jako ze uzywam go tylko do newsgroup, wiec bede mial ograniczony zakres
"badan" :)
Jesli chodzi o e-poczte to "przyroslem" juz dawno do programu TheBat! :)

Troche OT,
Jak zrobic aby ikony na pulpicie mialy normalny rozmiar; bo ten domyslny to
jakas pomyllka - to sa ogromne potwory :/
Szukam i szukam i nie znalazlem (jak narazie) "wajchy" do zmniejszenia ich.

--
B.G