Re: migracja z OE6 na WindowsMail

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 15:06:28 MET

"B.G" <b0ggac.usunto@wp.pl> wrote in message
news:ekhevl$39f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> Szkoda :/

> Tego najbardziej mi szkoda, ale zaczynam sobie z tym radzic. Na szczescie
> da sie latwo (i lepiej niz w OE6) zaznaczyc jako "watki obserwowane" te
> w膮tki w kt贸rych si臋 co艣 napisalo.

Pewne rzeczy faktycznie ulepszono, ale sporo popsuto. Szukanie wiadomo艣ci
zajmuje horrendalnie du偶o czasu, kursor ustawia si臋 na pierwszym
nieprzeczytanym po艣cie w ka偶dym folderze powoduj膮c jego automatyczne
wy艣wietlenie, nie poprawiono cytowania QP, dalej nie dzia艂a poprawnie "Send
later", kolorystyka do bani... i d艂ugo by jeszcze wymienia膰. Nie bez powodu
niekt贸rzy m贸wi膮, 偶e ch臋tnie by wr贸cili do starego OE, kt贸ry by艂 jaki by艂,
ale przynajmniej da艂o si臋 w nim normalnie pracowa膰. Niestety, pod Vist膮 nie
zadzia艂a.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj膮c zmie艅 px na pl/