Re: Szyfrowanie danych [dluzsze]

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 12:26:14 MET

news:kb4hke.sej.ln@kwinto.prv...
> "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> wrote in message

> Summa summarum, najważniejsze jest założenie dobrego hasła na konto tego

Właśnie, właśnie - nie bez powodu pisałem o hashach LM.
One mogą być piętą Achillesową, jeśli ktoś niepowołany
ma dostęp do SAM.

> usera, który pliki szyfruje. No i na konto recovery agenta oczywiście. To
> wystarczy, żeby - na dzień dzisiejszy - uznać szyfrowanie EFS za praktycznie
> niemożliwe do złamania.

Owszem, ale ja pokusiłbym się o wyłączenie w GPO możliwości szyfrowania.
Myślę tutaj o domyślnej konfiguracji XP - każdy kto włącza możliwość
szyfrowania powinien być poinformowany / skierowany do pomocy
systemowej i tam przeczytać co zrobić, aby nie stracić danych...

Piciu