Re: stery do klawy i touch pada xp

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 12:31:04 MET

In news:1164621966.954306.27020@h54g2000cwb.googlegroups.com , *Kajtek* wrote:
> Nie wisi bo musz podlaczona pod usb dziala normalnie

To pisz od razu,

[...]
> Haslo jest na bios(setup i system) oraz na sam windows.

Ale w bios możesz je jeszcze wpisać, to dobrze.

> I tu sie mylisz bo wlasnie podlaczylem w pracy klawiature usb i dziala

No to jednak usunąłeś sterownik klawiatury od tego laptopa,
To teraz, jak już masz klawiaturę, to musisz (choćby ręcznie) wydłubać
go z partycji ukrytej, CD ratunkowego, czy co tam masz.
Jaki plik i skąd nikt nie zgadnie, bo model laptopa jest tajny :P

> Jak juz pisalem przy uruchomieni na awaryjnym tez trzeba podac haslo
> Tak wiec dzieki za pomoc madralo :)

Niezamaco, odpowiadałem jak cfaniak(TM) cfaniakowi(TM) ;)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)