Re: Jak zindetyfikować proces który zbyt obciąża system?

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 12:38:13 MET

Radosław Sokół wrote:

> No to perfmon.msc i raport z działających procesów. Pracochłonne
> i nieidealne, ale już coś.

Wiesz, mozna to zrobic na wiele sposobow - skrypt raportujacy takie
rzecz przez WMI bedzie mial niezbyt duzo linijek nawet. Tutaj jest PPT z
jednej z moich prezentacji w temacie:

http://www.w2k.pl/seclub/wmi.zip

Ladne rozwiazanie to mogloby byc zasubskrybowanie sie na zdarzenie WMI
ktore by zapisywalo tylko te procesy ktore przekroczyly zadany poziom
uzycia :)

Zeby byc w trendzie to ze tak powiem PowerShell robi taki zrzut w "trzy
machniecia ogonem".

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)