Re: Problem z czyszczeniem plyty DVDRW

Autor: Lukasz Glebicki <lukasz.glebicki_at_kocha.spamerow.invalid>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 12:32:11 MET

Grzegorz Nowak wrote:

> Witam,
> Moj komputer sie zbuntowal i nie chce wyczyscic plyty (disc not writable).
> Pracuje na XP PRO SP2, nagrywarka MATSHITA UJ-840D. Oczywiscie nie jest to
> wina konkretnego programu, testowalem kilka.

Płyty DVDRW formatuje się tylko raz. Też miałem taki problem jak ty. Po
nagraniu płyty pod Linuksem, Windows całkowicie zgłupiał. Widział starą
sesję (bez dostępu do plików) z nową wielkośćią nagranej płyty, a potem już
przestał cokolwiek widzieć na tej płycie (Blank CD). Nagrać się na to nic
nie dało. Pomogła opcja w Nero - czyszczenie całej płyty.
Ja nie doszedłem gdzie był błąd. Może dlatego, że wcześniej na tej płycie
było ponad 4 GB danych a po nowym nagraniu 1.4 GB coś się posypało. Nawet
nie wiem czy pod Linuksem czy moim domowym Windowsem ta płyta działa, bo
Windows tam gdzie ją wsadziłem, bez mojej wiedzy i zgody ją popsuł:)

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty@cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}