Re: jak przejac pliki bez przejmowania plikow :-)

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 21:41:40 MET

> Po prostu w uprawnieniach nadaj grupie Wszyscy prawo
> odczytu.

nie wiem gdzie znajde te uprawnienia (jak to jest w wersji eng?)
Na razie w Properties-Local sharing and security
odznaczylem okienko [_]Make this folder pvivate

Nie wiem czy to "to", ale komp porzezil 2 minuty i teraz jest
odznaczone. Network sharing mam nadal nieaktywny.
Czy to bedzie teraz dzialac po zapieciu do innego komputera ??

> PS. Noszenie dysku z własnymi danymi to marny pomysł. Do tego
> są płyty DVD i kieszenie dyskowe USB. Wiesz, ile już razy
> słyszałem narzekania ludzi, którzy po powrocie z dyskiem
> do domu stwierdzali, że ten drugi komputer im pokasował
> wszystkie "niezwykle ważne" dane?

nosze dyski od jakis 6 lat, nigdy nie mialem zadnych probelmow
z pokasowaniem danych, raz mialem niemily upadek, no ale
kieszen dyskowa USB zrzucucona ze schodow tez by chyba
tego nie przezyla... a plyty DVD... no coz - nie kazdy ma nagrywarke

Zomo