Re: Bezczynność użytkowników

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 20:15:27 MET

R. wrote:

> Ok, ale niestety administrator tej sieci nie tylko administruje AD, ale
> ma sto innych rzeczy i po prostu w chwili gdy komputer _trzeba_
> odblokować admin może być nieuchwytny.

Po pierwsze regulamin. Nakaz blokowania stacji i po drugie nakaz
wylogowywania się po zakończonej pracy, czyli wtedy, gdy ktoś się
wybiera daleko i na dłużej (rozumiem, że stacje są przechodnie). Potem
proponuję zwykły wygaszacz ekranu z blokowaniem konsoli. A jeśli ktoś
zostawi stację zablokowaną i sobie pójdzie (hen daleko), to po koncie
można dojść do tego, kto był taki miły i nie przestrzegał regulaminu
(patrz początek), co może skutkować upomnieniem "siły wyższej". Innymi
słowy czysto programowego rozwiązania Twojego problemu nie ma.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl