Re: Backup w2003

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 16:28:45 MET

Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Windows 2003 tak ma (przynajmniej u mnie i u ciebie, i u kilku innych
> osob).
>
> Sprobuj dodac nowego uzytkownika, i *nigdy* sie na niego nie logowac - i
> z niego startowac ntbackup.

ja dodam tylko, że miałem podobny problem na win 2000 server pl z
plikami .cmd odpalanymi z harmonogramu zadań - nadchodziła odpowiednia
godzina i nic - skrypt się nie odpalał. kombinowałem na rożne sposoby,
zmieniałem użytkownika, na którego uprawnieniach miły sie odpalać
skrypty i nic. zamieniłem wszystkim skryptom rozszerzenia z .cmd na .bat
i zaczęło śmigać od pierwszego razu.

pozdrawiam

--
Artur Grdeń