Re: jaki sprzet?

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 21:51:35 MET

> co do kasy to firma sypnie kase tak wiec sprzet powinnien byc dobry ale
> znowu nie jakis super:)
> A co do duzych rysunkow to nie wiem, spytam sie i napisze:) No w
> przyszlosci na tym sprzecie ma dzialac Inwentor
> to moze tak CPU 2.5 + 1024 Ramu + 80 GB?

Osobiście bym myślał przyszłościowo. Może sie okazać że będzie upgrade do
autocada 200x i może być problem

Na takim dysku raczej długo nie pojeździsz, poza tym jest bardzo niewielka
różnica w cenie między 80GB a 160GB
Pomyśl nad cpu, osobiście bym postawił na coś dwurdzeniowego am2 - amd
kończy produkcje procków na s754 i s939

PM