Re: jaki sprzet?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 23 Nov 2006 - 22:13:23 MET

Jarek log:
[...]
> co do kasy to firma sypnie kase tak wiec sprzet powinnien byc dobry ale
> znowu nie jakis super:)
> A co do duzych rysunkow to nie wiem, spytam sie i napisze:) No w
> przyszlosci na tym sprzecie ma dzialac Inwentor
> to moze tak CPU 2.5 + 1024 Ramu + 80 GB?

U mnie obydwa progi "leżą" na CPU Intel 3,2 + 2X512 RAM Dual Kingston + WDC
160 GB SATA.
Nie narzekają na toto inżyniery, a może mgr, dr-y ...!;-)
BTW "obcięty" AC chodzi nawet na CPU 400MHz, ale jak "wół" pociągowy.
Zalecałbym podejście zdroworozsądkowe/analizę potrzeb użytkowników wraz z
uwzględnieniem okresów amortyzacji/używania/aktualizacji/modernizacji.

--
" ... Do kolacji wino, brandy ... i vodka! ..."