Re: Starownik do myszki z 2 rolkami pod Win2k potrzebny :-)

Autor: Marsjanin <11.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 22:22:32 MET

  Rok 2006 - listopad. Dokładnie to środa, 22-go. Nieco po 0-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Przewijanie w poziomie nie zostało po prostu w tych programach
> zaimplementowane.

O żesz... :-(

> Też mi tego brakuje, a mam myszkę i sterowniki Microsoftu. Inna
> sprawa, że w Operze jest przycisk "dopasuj do szerokości".

Eee, to się i owszem, przydaje, ale w innych okolicznościach raczej
(jakiś dziwny DIV z kosmiczną szerokością np.).

> A co do alternatywnego sterownika - możesz spróbować programików
> konkurencji, na przykład Logitecha.

Próbowałem się takimiż bawić *jeszcze pod WinME* i zawsze były jakieś
problemy z ich instalacją. Najczęściej myszka chodziła w trybie dwóch
przycisków i zero rolek, a w menedżerze miała wykrzyknik. Sprobuję pod
Win2k, a nuż coś się dopasuje. ;-)

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Tlen.pl :  marsjanin-tk
  Nowy toner to czarny proszek. Używany - to czarne literki wtopione w papier.