Re: Starownik do myszki z 2 rolkami pod Win2k potrzebny :-)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 00:40:04 MET

Użytkownik "Marsjanin" <11.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał w wiadomości
news:1nz13vf9vgyef$.dlg@marsjanin.tk...
> Witam.
>
> Piszę na grupę z prostego powodu. Google w zależności od sformułowania
> pytania wyrzucają mi albo nic, albo śmieci, albo podejrzane, nie
> działające drivery. Driverguide znam... Przetestowałem chyba dwa lub
> trzy, niestety, nie działają.
>
> Potrzebuję sterownik do myszki PS/2, z DWIEMA rolkami, ale taki, żeby
> jedna rolka przewijała w pionie, druga w poziomie... Obecnie, jako
> "Mysz Microsoft PS/2" rolka 1 przewija mi w pionie o [x], a rolka 2 o
> [2x] także w pionie. A może wystarczy jakaś modyfikacja rejestru?

> [...]

Przewijanie w poziomie nie zostało po prostu w tych programach
zaimplementowane. Też mi tego brakuje, a mam myszkę i sterowniki Microsoftu.
Inna sprawa, że w Operze jest przycisk "dopasuj do szerokości".
A co do alternatywnego sterownika - możesz spróbować programików
konkurencji, na przykład Logitecha.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/