Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 12:47:44 MET

Osadnik napisał(a):

> TO jakie Masz DNS?
> Czy moze jest potrzebne ustawienie proxy?
> A moze ktos pasożytuje na twoim IP / MAC?
Nie tędy droga, w pierwszym poście jasno napisał: pomaga restart.
Wejście poprzez IP na http także nie pomaga.
Mam podobną sytuację (wszystko wokoło działa, 80 siada). Sprawdzenia co
siedzi na 80 nic nie dają - nic niepokojącego. Pasożytowanie także nie
wchodzi w grę (musiała by to być mafia). Podobny efekt w tym samym czasie u
innych na różnych sys. Kiedyś szukałem przyczyny, ale nie znalazłem (jakaś
dziwna właściwość radiówki/sys?). Poprawiłem nieco działanie TCPOptimizer'em.

--
Artur