Win 2003 Server - komputery klienckie

Autor: chefo <chefo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Nov 2006 - 11:57:41 MET

Witam
Mam kompa na Windows 2003 Server, do tego 3 inne komputery Windows XP
Prof. Server pracuje jako kontroler domeny NAZWA_DOMENY i nazywa się
KOMPUTER0. Pozostałe komputery to KOMPUTER1,KOMPUTER2,KOMPUTER3.
Chciałem w zarządzaniu serwerem ustawić komputery klienckie aby mogły
logować się do domeny, po przejściu kreatora wyskakuje okienko aby na
komputerze klienckim w IE otworzyć http://KOMPUTER0/ConnectComputer.
Można też zrobić to ręcznie ale i w jednym i w drugim przypadku nie
można połączyć się z KOMPUTER0.
Jeśli chcę wyszukać serwer w otoczeniu to po nazwie KOMPUTER0 go nie
znajduje natomiast po adresie IP tak. Usługa Remote Desktop działa gdyż
normalnie się na niego loguje.
Czy coś gdzieś jeszcze trzeba ustawiać lub może robi się to zupełnie
inaczej niż ja usiłuję to zrobić.

pozdrawiam
Wojtek