Re: Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 14:23:12 MET

Rafal M napisał(a):

> Nie jest to wina mojego dostawcy netu - w tym samym czasie na drugim
> kompie podlaczonym do domowego routera wszystko jest ok.
>
> Nie pomoga odnowienie adresu IP, wylaczenie sieci i jej ponowne
> wlaczenie.

Miałem podobne problemy z routerem niby wszytko działa tylko WWW nie -
rozwiałem problem dodajc jeszcze dwa inne adresy DNS - sprawdź w opcjach
routera jakie inne masz dostępne adresy DNS bo jednym z nich jest na
pewno 192.168.1.1 (to raczej standard i moze być podobny)
Adresy DNS wpisz jako alternatywne we właściwościach TCP/IP w połaczeniu
lokalnym które łaczy sie z Routerem.
Zrezygnuj z DHCP na rzecz stałego przypisywania adresów - wygodniej.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.