Dziwny problem - nie chodza tylko www (nie jest to wina ISP, ani przegladarek)

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 21:43:22 MET

Witam

Mam bardzo dziwny problem - a mianowicie zdarza sie ze nie chodza mi
www - pomaga tylko restart komputera.

Nie jest to brak internetu - gdyz w tym samym czasie, na tym samym PC
dziala GG, VOIP i jest normalnie internet - nie chodza tylko www.

Nie jest to wina przegladarki - sprawdzalem w FF2.0 i Operze 9.02.
Nie jest to wina mojego dostawcy netu - w tym samym czasie na drugim
kompie podlaczonym do domowego routera wszystko jest ok.

Nie pomoga odnowienie adresu IP, wylaczenie sieci i jej ponowne
wlaczenie.

Jedyne wyjscie z tej sytuacji to restart komputera - wtedy stronki
zaczynaja dzialac.
Dzisiaj w ciagu ok 10h zdarzylo mi sie to juz 3 razy.

Co to moze byc?

Z gory dzieki.

Pozdrawiam
Rafal