Re: Zmiana procesora - konieczna reinstalacja?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 10:42:16 MET

Użytkownik "Pawel S" <pawcioosNO@SPAMgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ejugsq$r91$1@inews.gazeta.pl...

> Czy programy też należy przeinstalować? Bo to sporo roboty dla mnie :/

Nie trzeba. Po takiej reinstalacji wszystko pozostanie po staremu. Trzeba
będzie tylko poinstalować poprawki powstałe później niż użyta instalka, no i
poprawić niektóre ustawienia np. rozdzielczość ekranu. Nie zapomnij o
przygotowaniu sobie płytek ze sterownikami do posiadanego sprzętu, będą
potrzebne. Na wszelki wypadek zrób też wcześniej obraz całej partycji z
systemem.

P.S. Możliwe że w ogóle nic nie trzeba robić, jak sugeruje Radek. W sumie
sam jestem ciekaw, w jaki sposób można by defintywnie sprawdzić, czy system
prawidłowo obsługuje HT...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/