Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 00:59:09 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4562375a@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> SP2.
>
> Hmm... ja go z wielkim powodzeniem odpalałem na kilku XP (z SP2 właśnie),
> dodatkowym udziałem włączonej zapory systemowej. Śmigało przepięknie.
> Ale nie mogę wykluczyć, że konflikt sterowników, czy "plamy na
> księżycu"...

No właśnie - podobne problemy jak w tym wątku z SP2 i Internetem są równie
rzadko spotykane :-). Pozostaje mi szukać w tzw. czynniku ludzkim, a
wyłączanie zamiast odinstalowywania firewalla jest dość powszechnie
popełnianym błędem. Ale skoro bez Kerio też było źle, to nie upieram się
dłużej...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/