Re: Problem z siecia po zainstalowanu service pack 2 w xp proff

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Nov 2006 - 00:16:41 MET

news:e0btje.4qc.ln@kwinto.prv...
> Albo ten Kerio 2.15, który jest aplikacją starą i nie do końca zgodną z
SP2.
> Odinstaluj go i sprawdź, zamiast gdybać.

Hmm... ja go z wielkim powodzeniem odpalałem na kilku XP (z SP2 właśnie), z
dodatkowym udziałem włączonej zapory systemowej. Śmigało przepięknie.
Ale nie mogę wykluczyć, że konflikt sterowników, czy "plamy na księżycu"...

--
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...
on tylko kupil od kanara bardzo drogi bilet za ponad 100zl :)