Re: Settlers 4 - problem - wyswietla sie dziwny blad

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 20 Nov 2006 - 10:25:39 MET

Rafal M log:
> Oryginal (z gazety)

To była 1 myśl, która mi przyszła do głowy.
2 potencjalna możliwość to wpływ konfiguracji PC/ustawień gry + ewent.
obsługa RAM/plik wymiany (???), ale to tylko takie moje "wróżenie"
BTW oryginały (z gazety) IMHO często bywają zawodne/działają z błędami.
Nigdy nie próbowałem ustalać dlaczego! Sorry, zamieniałem na normalne
wydania i wtedy było OK.

--
Dragon!