Re: brak zasobow systemowych

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 22:24:50 MET

Użytkownik "MeZaRd " <mezard.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ejnmf9$klk$1@inews.gazeta.pl...

> I zgodzilo sie z powyzszym. Wyjalem z kompa najstarsza kosc ramu, ktora
> siedziala tam od 6 lat i... jak reka odjal-problem zniknal. Zostalo 384 z
> 512mb, ale nic to. Wielkie dzieki!

Przy czym sprawdź tę kość w innej płycie... już nieraz mi się zdarzało, że
konkretna kość nie chciała chodzi.ć z konkretną płytą.
Np. u znajomego wsadziłem swoją 256 SDRAM 133, wysypała masę błędów przy
MemTest. W mojej płycie (BX-owa) - ani jednego błędu, a test chodził całą
noc.
Ale inne RAMy w mojej płycie chodzić nie chciały, lub widziało połowę i
błeeeędów caaała masa (A nawet błąd "kernel page fault in nonpaged area"...)
Mogą się kości gryźć... Zwłaszcza, gdy system, jakiś jego element, zostanie
"podkręcony" - overclocking.
Powodzenia. Zachowaj tę kość, bo może się w innym miejscu sprawdzić.

--
LH