Re: livebox - 2 kompy

Autor: marcin szczygielski <marcs_at_niet.spamu.wytnij.poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 15:03:02 MET

pabi napisał(a):
> Witam, przepraszam, ze troche moze nie w temacie grupy ale moze ktos bedzie tak
> miły ze odpowie i tak wyrozumiały, ze nie opieprzy.
> zamowiony mam livebox, przyjdzie mi jutro i mam pytanko, mam w domu dwa nowe
> laptopy, oba maja wifi i mam pytanko czy w zestawie livebox z tpsa jest jeden
> adapter do usb a drugi musze sobie dokupic, czy wogole nie musze uzywac tego
> adaptera bo odbiore ze skrzynki livebox na swoich laptopach zwyklymi kartami
> wifi, czy tez jezeli tak sie nei da to jednego moge podpiac kablem rj do
> skrzynki livebox a drugiego po tym ich usb livebox.

TO jest całkiem NTG, ale w ramach promocji świątecznej dostaniesz odp :)
1. W zestawie jest jeden dongle
2. Nic nie musisz dokupować tylko -> a) odpalasz Liveboxa b) Odpalasz
Laptopa c) Wyszukujesz dostepne sieci bezprzewodowe d) jak znajdziesz
sieci o SSID podobnym do neostrada_xxx to się do niej podłączasz e)
klucz WEP znajdziesz na pudełku do liveboxa f) Jak dostaniesz IP (start
  - uruchom - cmd - ipconfig - powinno domyslnie byc z klasy
192.168.1.x/24) to podlaczasz się za pomoca przeglądarki do adresu
192.168.1.1 i po zalogowaniu masz dostęp do swojego liveboxa gdzie
konfigurujesz Dostęp do Internetu wg danych otrzymanych podczas
rejestracji usługi. Pamiętaj,że aby wygenerować ID i PIN możesz jako
user podac rejestracja@neostrada.pl i haslo rejestracja.

Jak coś schrzaniłem to sorry :)
Z resztą całą procedurę rejestracyjną masz opisaną w dokumentacji Liveboxa.

Pozdrawiam
marcin szczygielski