livebox - 2 kompy

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 14:49:49 MET

Witam, przepraszam, ze troche moze nie w temacie grupy ale moze ktos bedzie tak
miły ze odpowie i tak wyrozumiały, ze nie opieprzy.
zamowiony mam livebox, przyjdzie mi jutro i mam pytanko, mam w domu dwa nowe
laptopy, oba maja wifi i mam pytanko czy w zestawie livebox z tpsa jest jeden
adapter do usb a drugi musze sobie dokupic, czy wogole nie musze uzywac tego
adaptera bo odbiore ze skrzynki livebox na swoich laptopach zwyklymi kartami
wifi, czy tez jezeli tak sie nei da to jednego moge podpiac kablem rj do
skrzynki livebox a drugiego po tym ich usb livebox.