Re: nietypowa instalacja Windows XP HE

Autor: Zygzak <googa_at_data.pl>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 21:56:30 MET

Dnia 2006-11-15 21:30, JoteR napisal /-a:

> Jeśli masz na tym dysku inne partycję i któraś z nich może być FATxx, to
> IMHO nic nie stoi na przeszkodzie aby przekopiować (po sieci) na nią katalog
> i386 z płytki, podnieść laptopa z dyskietki startowej (www.bootdisk.com) i
> zainicjować instalację staromodnym poleceniem winnt (z tegoż katalogu).

Spróbuję w ten sposób, skoro sugerujesz, że uruchomienie instalacji z
dysku lokalnego jest możliwe. Nie myślałem, że to jest takie proste,
dlatego szukałem jakiegoś sposobu na instalację przez sieć z
odpowiednio przygotowanego/zmodyfikowanego instalatora. Pewnie
dlatego, że gdzieś zasłyszałem, że instalator w jakiś sposób sprawdza
autentyczność nośnika.

pozdrawiam

--
Igor