Re: Brak usługi firewall na serwer 2003

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 09:57:30 MET

Użytkownik "PM" <molagp@autocom.pl> napisał w wiadomości
news:eje6l6$d8u$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> Ciekawe jak przestawisz Firefoxa na tryb pasv - od godziny usiłuje
> znaleźć.

Firefox potrafi używać wyłącznie trybu passive. Chyba wszystkie przegądarki
www dzisiaj korzystają domyślnie z trybu passive (poza IE). Poszukaj po
stronie serwera - trzeba w nim wymusić możliwość używania trybu passive
przez klienta, bądź w ogóle wyłączyć tryb active.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/