Re: Dual Core i W2000

Autor: dejw <dsopel_at_onet.peel>
Data: Wed 15 Nov 2006 - 08:52:49 MET

Mariusz Konieczny wypocil(a):

> - aplikacja się wiesza - system chodzi dalej

A teraz zawieszenie aplikacji zawiesza ci system?Nie sadze.Chyba ze
pracujesz na Windowsie 98.

> lub: - aplikacja użuwa swojego procka na 100%
> a system dalej spokojnie chodzi

Co rozumiesz przez "swojego procka"? Bo ja u siebie akurat zauwazylem
ze system rozklada obciazenie rdzeni i moge robic kupe rzeczy nie
zamulajac kompa.Jesli chcesz by jedna aplikacja uzywala jednego procka
a drugi zostawila to ustaw sobie koligacje i przypisz tylko jeden rdzen
do tej aplikacji