Re: Dual Core i W2000

Autor: Mariusz Konieczny <koniecz.wytnijto_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 22:08:38 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Tak. Tu nie ma takich obostrzeń jak w przypadku HT, wystarczy
> obsługa wieloprocesorowości by całość działała dobrze.

> A używasz aplikacji wielowątkowych? :)

Ta, np Photoshop
(tu nie ma problemu), ale mówię o systemie
np. myślałem że:

- system używa proc. 1
- aplikacja używa proc 2
- aplikacja się wiesza - system chodzi dalej
lub: - aplikacja użuwa swojego procka na 100%
a system dalej spokojnie chodzi

I właśnie takiego efektu nie zauważyłem

--
Mariusz Konieczny