Długie logowaniew klienta do Domeny Active Drrectory.

Autor: Unicron <unicron_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 11:19:20 MET

Witam

Jest domena active directory w win 2003 server i klienci z systemami
winXP i 2000. Logowanie się klientów do domeny trwa około 2 - 5 min.
Przeczytałem wszystkie, jakie znalazłem posty z grupy lecz nic nie
wskórałem. Co może być przyczynatak długiego logowania?

W logach aplikacji mam następujacy komunikat:

"System Windows nie może określić nazwy kontrolera domeny tej sieci
komputerowej. (Określona domena nie istnieje lub nie można się z
nią skontaktować. ). Przetwarzanie zasad grupy zostało przerwane."

Wg komunikatu klient niby nie łaczy się do domeny, ale w
rzeczywistosci po długim czasie pojawia się w domenie.

Pozdrawiam
Krzysztof Wadówka