Re: bash.exe i/lub dobra rzecz do nauki skryptowania Windows

Autor: Mikolaj Machowski <mikmach_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 19:35:58 MET

Konrad Kosmowski napisał:

> Ja bym wolał Pythona (ma bardzo dobre wsparcie na Windows, IronPython,
> normalnie itp.), bo Perla to szczerze mówiąc nie trawię. A Python jest
> milutki, chciałbym go bardziej znać... :)

He, he, he. Chyba skończy się na VBA :))))

To czego potrzebuję zapewnia w jednym pakiecie IMatch, tylko on się
programuje właśnie w VBA :D

Dzięki za wszystkie podpowiedzi, może się przydadzą w przyszłości.

m.

--
LaTeX + Vim = http://vim-latex.sourceforge.net/
Vim Universal Templates: http://vim.sf.net/script.php?script_id=1078