Re: Outlook Express - (nie)widoczne maile??

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 12:48:18 MET

Użytkownik "DobryCzlowiek" <dobryczlowiek@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ej9kvd$v3r$1@news.dialog.net.pl...
> wiem jak sie to robi
> mam wlasciwosci tylko po wejsciu we wlasciwosci nei mam zadnego wuboru
> po prostu jest tylko podana nazwa foderu i sciezka do pliku dbx i to
> wszystko :)

A. To pewnie dlatego iż ja mam te foldery pozakładane w kontach IMAP, a Ty
masz zwykłe konta POP3. Konta IMAP są traktowane podobnie jak grupy
dyskusyjne, czyli dla folderów są dostępne zakładki Synchronizowanie oraz
Plik lokalny. Sorry za zamieszanie :-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/