Freeware-owy firewal i antyvirus do XP prof...

Autor: Raff <abujoczek_at_nospam.gdynia.multicon.pl>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 12:04:19 MET

Witam,
Mam do Was pytanie o dobry wg Was darmowy firewall i antyvirus do XP proff. Do
zastosowań domowych oczywiście. Mam dosyć starawy komputerek, a używam go do
łażenia po sieci przede wszystkim i pracy (Office itp.). Po instalacji SP2 i
upradzie pakietu CA ledwo chodziła ta moja starość. Mam jeszcze na 2 mies.
opłacony pakie CA, ale mam go dość, postawiłem więc świeży system z obrazu i
chcę zainstalować coś "lekkiego" - co w domowych warunkach wystarczy do świętego
spokoju. Możecie polecić coś stabilnego dobrego do takiego zastosowania?
Pozdrawiam
Raff