Re: Outlook Express - (nie)widoczne maile??

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 18:28:22 MET

In news:ej6tmr$6eh$1@news.dialog.net.pl,
*DobryCzlowiek* <dobryczlowiek@wp.pl> typed:
> Witam,
>
> Mam taki problem
> Uzywam WinXPSP2.
> Problem taki, ze w Outlook Expressie pojawily mi sie niby nowe wiadomosci
> ale gdy wejde w dany folder pod kotrym rzekomo pokazuje np (2) wiadomosci
> okazuje sie ze ich nie ma :) Mam porobione reguly wiadomosci i przypisane
> odpowiednie foldery. Problem z mailami widmo pokazuje mi sie przy kilku
> kontach/regulach. Wczesniej nigdy tego nei mialem mimo ze caly czas tez
> tego uzywalem. Pojawilo sie nagle, nie wiem co zrobic. Ma ktos jakis
> pomysl ?
> [...]

Wcześniej jeśli masz tam jakieś wiadomości, to je przenieś do innego
folderu. Zamknij OE i wejdż do folderu przechowywania:
X:\Documents and Settings\_Nazwa Twojego Konto\Ustawienia lokalne\Dane
aplikacji\Identities\{02C201A5-C6E3-47E7-89BE-54CAC6221BFD}\Microsoft\Outlook
Express\ i usun plik Skrzynka odbiorcza.dbx.
Otwórz OE, a powstanie nowy i już bez tych wiadomości.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy