Outlook Express - (nie)widoczne maile??

Autor: DobryCzlowiek <dobryczlowiek_at_wp.pl>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 11:39:23 MET

Witam,

Mam taki problem
Uzywam WinXPSP2.
Problem taki, ze w Outlook Expressie pojawily mi sie niby nowe wiadomosci
ale gdy wejde w dany folder pod kotrym rzekomo pokazuje np (2) wiadomosci
okazuje sie ze ich nie ma :) Mam porobione reguly wiadomosci i przypisane
odpowiednie foldery. Problem z mailami widmo pokazuje mi sie przy kilku
kontach/regulach. Wczesniej nigdy tego nei mialem mimo ze caly czas tez tego
uzywalem. Pojawilo sie nagle, nie wiem co zrobic. Ma ktos jakis pomysl ?

Po prostu przy sprawdzaniu poczty pokazuje niby ze przyszly nowe
wiadomosci(pogrubiona nazwa folderu)
a po wejsciu do niego zadnych nowych wiadomosci nie ma :( Mimo ze caly czas
pokazuje liczbe tych wiadomosci, nie moge nic z tym zrobic anie tego
skasowac ani ani...jedynie chyba skasowanie pliku DBX by pomoglo ale nie
chce tego robic gdyz mam duzo potrzebnych maili.

Co zrobic?

pzdr