Re: Autoryzacja dostępu do LAN'u

Autor: Michał K. <a_at_a.pl>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 18:54:14 MET

> Ale weź sprecyzuj co chcesz ukrócić. Bo nie bardzo rozumiem, nie chcesz
> aby ludzie mieli router u siebie? A w jaki sposób Ci to szkodzi?

Chcę ukrócić dostęp prywatnych komputerów do sieci w miejscu pracy. Zakładam
i tak optymistycznie że nie korzystają ze swoich kont domenowych aby
kopiować firmowe dane (bo nie sa one aż tak istotne, mimo to nie powinno to
miec miejsca!), jednak na swoich prywatnych kompach uruchamiają p2p i
niewiadomo co tam jeszcze, zapychając łącze internetowe dla sieci która jest
w ciągłym ruchu. Dlatego między innymi to tak bardzo mi (a przede wszystkim
pracownikom którzy akurat pracują) tak to przeszkadza. Poza tym wychodzę z
założenia że siec w miejscu pracy nie jest miejscem na korzystanie z
prywatnych komputerów bez względu na cel.