Re: XP OEM i downgrade - co z kluczem?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 11 Nov 2006 - 14:34:07 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:ej4hst$asv$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> A IMHO klucz jest integralnym elementem licencji czyli jak wpisze np. mój
> (który może przypadkiem zobaczyć/zdobyć) to system ma/będzie nielegalny.

O legalności systemu świadczy posiadanie co najmniej dwóch z trzech
elementów: dowód zakupu, oryginalny nośnik, nalepka legalizacyjna. A nie
jakiś tam klucz, który zresztą może być w każdej chwili ponownie
wygenerowany na podstawie kodu posiadanego produktu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/