Re: współdzielnie arkusza Excel w internecie

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 10 Nov 2006 - 09:24:13 MET

On Wed, 8 Nov 2006 13:26:45 +0100, Konrad Kosmowski wrote:

> 1. Excel bez większego problemu może być interfejsem do bazy danych.

Może - ale nie do każdej i nie w każdych warunkach

> 2. Nie da się zrobić aby osoby mogły "JEDNOCZEŚNIE pracować na pliku i
> zmiany się nie nadgrywały". Do tego trzeba bazy danych z
> transakcjami.

Tak mówisz? Ciekawe ... bo u mnie w firmie ludzie pracują jednocześnie na
plikach Worda i Excela w LAN i jakoś mogą działać na jednym dokumencie i
zmiany są odpowiednio uwzględniane. Nie jest to oczywiście praca taka, że
ja mam otwarty arkusz/dokument i kolega ma otwarty ten sam arkusz dokument
i na bieżąco nam się to zmienia na ekranach.

--
Pozdrawiam
Piotrek