Re: [Win TS] tryb install + wpis do rejestru

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 12:44:32 MET

http://support.microsoft.com/kb/320185

> Wyedytuj ten plik i zobacz.

jeśli w trybie instalacji instaluję program, to zmiany w rejestrze
dokonywane przez instalator są automatycznie monitorowane i system
ewentualnie aktualizuje również rejestry innych użytkowników, a nie
tylko tego aktualnie zalogowanego.
chodzi mi o to, czy jak dodam w trybie instalacji wpis do rejestru do
gałęzi np. w hkey_current_user, to system automatycznie zmodyfikuje
rejestry wszystkim użytkownikom czy nie?

--
Artur Grdeń
mega @ work