kilka problemow ze sprzetem

Autor: ugryz <przepraszam1_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Nov 2006 - 00:11:24 MET

witajcie,

tyle mi sie tych problemow namnozylo, ze mnie ruszylo zeby napisac
odpowiedniego posta:

1. przy wylaczaniu komputera, przed wylogowaniem z systemu xp wywala mi za
kazdym razem jeden z nast. bledow: 'cthelper.exe - aplikacja nie moze zostac
uruchomiona' i to samo tylko z 'nwiz.exe'. pojawia sie to tylko na ulamek
sekundy i nigdy nie zdaze doczytac o co chodzi, wydaje mi sie ze jest tam
jeszcze mowa o jakis dll'ach. w necie doczytalem ze cthelper to aplikacja SB
Live, nwiz to jakis gadzet z karty graficznej. wszystko dziala poprawnie -
co to za bledy?
2. mam w swoim komputerku 6 portow usb, ale nie wszystkie dzialaja. sa
takie, gdzie podpinam pendriva i sie zacina rozpoznawianie sprzetu, czasami
wogole nie wykryje podpietego dysku. jak rozwiazac ten problem?
3. przy kazdym uruchomieniu takich programow jak Firefox czy BitComet
resetuja mi sie ustawienia na te domyslne - nie mam ikonek, ktore sobie
dodalem, w BitComecie predkosc wysylania i pobierania jest za kazdym razem
0. co z tym zrobic?

z gory dzieki za pomoc!
ugryz