Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 14:51:46 MET

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Sprawdź najnowszą wersję Console-2.00b127-Beta. U mnie działa.

Faktycznie, okienka daja sie zmieniac.

Nie wysypuje ci sie to? U mnie po kilkunastusekundowym poprawianiu
rozmiaru za pomoca myszki Console zamarza w dosc zagadkowym rozmiarze,
obciazenie procesora idzie do 100%, system dziala dosc powolnie, a plik
wymiany rosnie do 500-800 MB...

--
Tomasz Chmielewski