Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 11:01:54 MET

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
wiadomości news:eis89m$65m$1@newsreader2.netcologne.de...
> Tak przy okazji - nie da sie powiekszyc okienka cmd na *caly* ekran? Nie
> chodzi mi o tryb pelnoekranowy, bo wtedy bedziemy mieli jedynie
> powiekszone czcionki...

Da się. W oknie "DOS-owym" klikasz na ikonkę w lewym górnym rogu, wybierasz
"właściwości" i zakładkę "Układ", tu zmieniasz rozmiar okna i bufor ekranu. Ja
mam np. na 300 linijek bufor... Po zatwierdzeniu zapyta, czy zastosować tylko
do obecnego okna, czy także na przyszłość.

--
LH
http://www.satyr.pl/html/mp3/kaczuchy/269