Re: jak sprawdzic, jakim jestem uzytkownikiem?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Wed 08 Nov 2006 - 10:33:41 MET

Sławomir Stępniak wrote:

(...)

> Czułem, że to jakiś quiz :)
> No to teraz ja, wydajemy komendę:
> tasklist /?
> 1. Czytamy i zgadujemy, co MS miał na myśli pisząc te słowa 'pomocy'?
> 2. Dla chętnych: jak powinny nazywać się parametry /FI żeby działały?
> (ułatwienie - spolszczyć, warto używać znaku_podkreślenia)
> (utrudnienie - nie podglądamy execa)
> 3. Dla niecierpliwych - rozwiązanie konkursu:
> http://aqua.poznan.pl/pliki/tasklist.txt (kodowanie -> 1250)
> Ale to tak tylko BTW, bo przypadek jest ekstremalny, jak można dopuścić
> [...]

Juz nie wspomne o tym, ze "tasklist /v" zupelnie nie miesci sie w
okienku cmd, i wszystko wyglada jak smieci...

Tak przy okazji - nie da sie powiekszyc okienka cmd na *caly* ekran? Nie
chodzi mi o tryb pelnoekranowy, bo wtedy bedziemy mieli jedynie
powiekszone czcionki...

A zmniejszenie czcionki powoduje zmniejszenie okienka...

--
Tomasz Chmielewski