Re: Blokada konta w AD

Autor: siweq <jakub.molek_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Nov 2006 - 13:00:37 MET

Tomasz Onyszko napisał(a):

> Tylko skryptem lub narzedziem typu oldcmp:
> www.joeware.net/win/free/tools/oldcmp.htm
>

> --

Witam,

też się nad tym zastanawiam od jakiegoś czasu jak rozwiązać ten
problem.
Blokowanie konta (UAC 514) powoduje jedną istotną dolegliwość -
przestaje działać skrzynka Exchange (dostarczanie poczty).
Ja w tej chwili zastanawiam się nad dwiema opcjami:
- "blokowanie konta" przez blokowanie hasła - nieeleganckie i trzeba
wyłączyć automatyczne odblokowywanie hasła po czasie
- ustawienie prawa logowania tylko na nieistniejącą stację -
nieeleganckie
Może macie lepsze pomysły lub gotowe rozwiązania?

pozdrawiam
K.